Beoordeeld met een 8.8
Binnen 15 maanden je diploma
Meerdere keren starten per jaar
Erkende opleidingen
Meld je aan voor een voorlichting bij Capabel Onderwijs!
Verzorgende staat lachend met spierbal

Kort &
altijd een opleiding
die bij jou past!

Bekijk alle opleidingen

Studieadvies nodig?

Voorlichting bijwonen?

Bekijk alle voorlichtingen

Kort & krachtig

Je wil gewoon zo snel mogelijk je (aanvullende) diploma of certificaat halen. Daarom zetten wij in korte tijd alle energie op wat voor jou belangrijk is.  Met erkende opleidingen die zo Kort & Krachtig mogelijk zijn. Compact, de druk er lekker ophouden en de beste mogelijkheden creëren we samen! Op deze manier kan jij doorpakken naar je diploma of certificaat. Kort & krachtig, daar gaan we voor.

Studentenverhalen

Aankomende voorlichtingen

Voorlichting MBO (BOL/BBL)
Arnhem
Rotterdam
Voorlichting Flexibele Leerweg +
Flexibele Leerweg
Voorlichting HBO
HBO-Verpleegkundige
Online voorlichting
HBO-Rechten
Utrecht

Altijd in de buurt

BOA staat lachend in uniform in wijk
Hoe lang duurt het om beveiliger te worden?
Als je droomt van een carrière in de beveiliging, vraag je je misschien af hoe snel je aan de slag kunt in dit boeiende vakgebied. Capabel Onderwijs biedt versnelde opleidingsmogelijkheden om jou te helpen in korte tijd je doelen te bereiken.
Beveiliger controleert het magazijn
Hoe word je beveiliger?
Ben je geïnteresseerd in een carrière als beveiliger en vraag je je af wat je nodig hebt om zo’n baan te bemachtigen? In dit blog komt aan de orde hoe je beveiliger kunt worden en welke stappen je kunt nemen om jouw droom te verwezenlijken.
Meer lezen
Verpleegkundige staat met haar handen in de zak
Waarom kies je voor de opleiding Verzorgende IG?
Het beroep van Verzorgende-IG biedt veel kansen voor mensen die anderen willen helpen. Denk je eraan om deze opleiding te doen? Hier zijn vijf redenen waarom de opleiding Verzorgende-IG de juiste keuze voor jou kan zijn.
Meer lezen

Al onze MBO- en HBO bachelor-opleidingen zijn erkend door het ministerie van Onderwijs Cultuur en Wetenschap (OCW). Capabel Onderwijs en Capabel Hogeschool hebben het NRTO-keurmerk.

Logo ministerie OCW partner Capabel Onderwijs

Logo Nvao Beeldmerk Geaccrediteerde Opleiding